8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 0
8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 1
8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 2
8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 3
8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 4
8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce Bolest Relif 5

Štítky: nippl sucker, šroub sucker, tvář skleněné vakuové cup, silné bradavky vakuové, šálky terapie, fotoaparát plísní, muž baňkování terapie, mrzutý, sporák vakuum, vakuové masážní cup.

8 Šálků Otočný Bio-magnetické Vakuové Baňkování Kit Tělo,Záda,Krk Terapie Masér ŠROUB VENTILU SÁNÍ Bradavky Korekce YFC-8

Snadno-Na magnetické šálky jsou snadno použitelné a působí oba sací baňkování a bio-magnetický efekt.

Design je jedinečný s vakuový efekt dosaženo tím, že prostě použití vody-tap jako kroucení akci, jakmile pohár je tlačil na kůži.

Podobně k uvolnění šálky, jednoduše odpočinout v opačném směru nebo je odstranit, jako je odstranění standardní přísavky.

To také vyvíjí silný bio-magnetický efekt s tupým magnetické sondy.

Vhodný pro kliniky nebo domácí použití.

• Velikost: 8 cups set
  • Typ Položky: Masáže & Relaxace