1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 0
1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 1
1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 2
1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 3
1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 4
1 Pár Kompresní Rukavice Ruku Mědi Artritida Rukavice Společné Úlevu od Bolesti Půl Prstu Anti-slip Léčba Rukavice Dámské Pánské 5

Štítky: dětské nepromokavé zimní teplé lyžařské rukavice, vlastní masku proti prachu, elastické kompresní ruku, levné teplé zimní nepromokavé rukavice, dámy běh rukavice, ultra běh rukavice, rukavice, anti artritida rukavice, ryby rukavice, kompresní ruku.

Funkce:

*1.100% zbrusu nový a vysoce kvalitní.

*2.Tyto rukavice poskytují nositele mírné komprese podporuje krevní oběh a podporují palce, prsty, zápěstí a klouby.

*3.Měkké tkaniny podporuje mírné kompresi a teplo, snižuje bolest vaše prsty a ruce v důsledku revmatoidní, osteoartrózy, RSI, syndrom karpálního tunelu a zánět šlach.

*4.Open prst design vám dává naprostou svobodu cítit, dotýkat se a pochopit. Proto, můžete snadno dokončit každodenní úkoly, jako je fitness cvičení, jóga, telefonní hovory, psaní, otevírání sklenic, domácí práce a další outdoorové aktivity.

*5.Tato lehká a měkká tkanina udržuje vaše ruce v pohodlné a suché, vhodné pro celodenní nošení.

*6.Prosím, vyberte správnou velikost rukavic podle velikosti grafu.

*7.Použitelné lidí: sportovní nadšence, pracovníků v dopravě, časté uživatele ruku.

Specifikace:

Materiál: Bavlna 44% Polyester+44%+Spandex 12%

Velikost:

S:19*7 cm/7.5*2.7 palcový (délka * šířka)

M:20*7,5 cm/7.8*2.9 palcový (délka * šířka)

L:21*8 cm/8.26*3.1 inch (délka * šířka)

Hmotnost: S (23g), M (26g), L (32g)

Barva: Černá

Obsah Balení:

1 pár rukavice

Poznámka:

1.Všechny fotografie jsou profesionálně barevně, ale vzhledem k různým okolního světla a zobrazení různých nastavení zařízení, tam může být nějaké rozdíly mezi obrázky, které vidíte a předměty samy o sobě. Prosím pochopit.

2.Data jsou měřeny ručně, může tam být nějaká odchylka, ale to nemá vliv na použití.

• Typ: Polovina Prst
  • Typ Položky: Rukavice & Palčáky