3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 0
3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 1
3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 2
3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 3
3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 4
3ANGNI Lehké Stavebnicové Vložky Podpora Klenby Plantární Fasciitis dolní části zad úlevu od bolesti PU Stélka Zdravotní Podrážkou Pad pro Boty 5

Štítky: insol, korektor držení těla. mno, somar boty muži, Boty Sole, držák obuvi, jediným plantární, oblouková lampa, gumové podrážky, vysoká noha podpora klenby, paty plantární fasciitis.

• Značka: 3ANGNI
  • Číslo Modelu: 1911
  • Boty Šířka: Střední(B,M)
  • Materiál: PU