Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 0
Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 1
Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 2
Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 3
Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 4
Neoprenová Ortéza Podpory Pás Zadní Rameno Horní Zpět Sílu Pasu Úlevu Od Bolesti, Perfektní Držení Těla Korektor Popruh Páteře Pás Korzet 5

Štítky: jak se lednice slide, cnc soupravy motor nema23, lidské vlasy ohonu 3, flowergirl dárky kniha, ipad air 4 tvrdé pouzdro, diamand obraz paon, jak naladit stratocaster, jak naladit zvuk systému, etui led kryt note10.

• Efekt: Uvolnění Bolestí Z Nemoci
  • Certifikát: CE, FDA, ISO9001
  • Značka: O
  • Materiál: Neoprenu, elastické tkaniny, pp tyče, nastavitelný popruh