Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 0
Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 1
Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 2
Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 3
Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 4
Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetikum Zdravotní Péče 5

Štítky: úsek mate, období úlevy, bolest období, menstruační patch, dysmenorea, masážní zařízení, bolesti období, menstruační úlevu, menstruační pás, livia období bolesti, ženy období bolesti, zařízení.

Ženy Období Bolesti, Masážní Zařízení, Úlevu Od Bolesti, Dysmenorea Menstruační Analgetické Úlevu Od Bolesti Těla, Masážní Zařízení, Dáma, Zdravotní Péče

Popis:

Nová metoda, která zbavuje ženy z fyziologického období náhlé bolesti bez léků.

Ženy se cítí hrozně a někteří z nich jsou horší.Pracovali jsme na ní po mnoho let.

Tento produkt může zastavit dysmenorea.To je drog-free řešení pro menstruační bolesti, která vyžaduje pouze malé zařízení, dojemné, kde bolesti jsou, k přenosu mozku tím, že stimuluje nervové tkáně bez bolesti.Kromě toho, bolest a necitlivost částí těla, může ještě být léčena.

Tento produkt je založen na ovládání brány theory.By vysílá impuls, který dělá nervy, obsazeno, obsazeno nervy je, že nervy jsou zavřené, takže bolest signál může být přenášen a vnímán.

Vlastnosti:

Tento produkt je určen pro ženy pro úlevu náhlá bolest z menstruační fyziologické období bez léku.

To může účinně urychlit krevní oběh krku, ramen, pasu a stehna k odstranění únavy, zmírnění bolesti.

Další funkce design, který může zmírňuje bolesti z jiných částí těla, jako je krk, ramena, pas, stehna, atd.

Vysoce kvalitní plast, lehký, tvrdý a odolný.

Dobrý dárek pro vaši rodinu a přátele.

Specifikace:

Typ Položky: Multifunkční Žen Menstruační Analgetické Zařízení

Materiál: ABS, oxid Křemičitý Gel na Elektrody

Volitelné Barvy: Bílá, Červená, Růžová, Modrá

Elektrody Barva: Náhodný

Napětí: DC 5V 1A

Baterie: 500mA

Pracovní doba: 5-6hours

Rozměry Výrobku: Přibl.5.5 x 5,5 cm / 2.2 x 2.2 inch

Hmotnost Produktu: Cca.80g

Seznam Balíčků:

1 x Multifunkční Žen Menstruační Analgetické Zařízení

Poznámka: vezměte Prosím na vědomí, že nový typ a starý typ tohoto produktu bude odeslána náhodně, a ujistěte se, že vám nevadí, že před objednáním.

• Aplikace: Tělo
  • Značka: TMISHION